Relacja czatu z prezes zarządu OLYMP: 4 kwartał to czas największej sprzedaży, a tym samym najwyższych przychodów
Obrazek użytkownika Czaty
19 paź 2023, 16:51

„4 kwartał to czas największej sprzedaży, a tym samym najwyższych przychodów” - relacja czatu z prezes zarządu OLYMP

W czwartek 19 października 2023 r. odbył się czat inwestorski z prezes zarządu Olymp, Sylwią Czepiżak oraz Markiem Haczykiem, dyrektorem do spraw rozwoju. Podczas spotkania rozmawialiśmy o trwającej emisji akcji. Inwestorzy zadawali również pytania o ekspansję zagraniczną oraz wyzwania biznesowe.

W spotkaniu udział wzięło 380 osób, a zarząd odpowiedział na 36 pytań. Zapraszamy do lektury całej relacji z czatu.

Obrazek użytkownika Janusz Maruszewski
Janusz Maruszewski

Zapraszamy na czat inwestorski prezes zarządu Olymp, Sylwią Czepiżak oraz Markiem Haczykiem, dyrektorem do spraw rozwoju. Podczas spotkania zostaną omówione szczegóły emisji akcji oraz dalsze plany rozwoju spółki.

 

Spotkanie rozpocznie się w czwartek, 19 października 2023 r. o godz. 14:00. Już teraz zachęcamy do zadawania pytań za pośrednictwem poniższego formularza.

 

W przypadku chęci zadania kilku pytań, prosimy je zadawać pojedynczo i za każdym razem klikać przycisk "Wyślij". Ułatwi to przedstawicielom spółki odpowiadanie na pytania.

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Dzień dobry! Dziękujemy za zainteresowanie spółką i zapraszamy do zadawania pytań!

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak przebiega realizacja umowy z Xtreme Fitness Gyms? Czy rozpoznacie jakieś przychody z tego tytułu jeszcze w 2023 roku?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Ta umowa jest realizowana - tak jak informowaliśmy pierwsza realizacja miała miejsce w Opolu w połowie roku. Do końca tego roku mamy potwierdzone już 3 kolejne instalacje. Oczywiście prowadzimy także rozmowy co do kolejnych dostaw i wszystko wskazuje na to, że przyszły rok będzie jeszcze lepszy. XFF zapowiada bardzo dynamiczny rozwój, a my będziemy starali się dotrzymać tempa. Przygotowujemy się na dostawy na poziomie jednego klubu miesięcznie.

Obrazek użytkownika Anonim
Daniel

Dlaczego zdecydowaliście się na prawo poboru w emisji akcji i czy w związku z tym liczycie na liczny udział w ofercie dotychczasowych inwestorów.
Czy główni akcjonariusze także wezmą udział w PP?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Rozważaliśmy różne scenariusze pozyskania kapitału - rozmowy z największymi akcjonariuszami skłoniły nas do wybrania drogi emisji z prawem poboru - jako scenariusza umożliwiającego wszystkim akcjonariuszom wzięcia udziału w dokapitalizowaniu spółki i skorzystania na tym w dłuższej perspektywie czasu. Na etapie podejmowania uchwały o podniesieniu kapitału większość akcjonariuszy obecnych na WZA opowiedziała się za uchwałą i zapowiedziała udział w tej emisji.

Obrazek użytkownika Anonim
Rafał R.

Jakie macie plany ekspansji za granicę i ile docelowo powiedzmy za 2 lata chcecie mieć procent przychodów z zagranicy?

Obrazek użytkownika Marek Haczyk
Marek Haczyk

Aktualnie, Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy handlowe przede wszystkim na rynku niemieckim i duńskim. Kładziemy duży nacisk na dywersyfikację przychodów i chcielibyśmy uzyskać przychody z tego rynku na poziomie 30-40% w ciągu najbliższych 3-4 lat.

Obrazek użytkownika Anonim
A

Czy spółka zamierza rozwinąć ofertę usług?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Komunikowaliśmy niedawno zawarcie umowy dotyczącej wdrożenia nowych technologii i stworzenia dzięki nim nowych usług powiązanych z dostarczanym przez Olymp sprzętem - to w tych rozwiązaniach i usługach upatrujemy bardzo duży potencjał. Po pierwsze ze względu na osiągane przez to przewagi konkurencyjne i możliwość dostarczania jeszcze większej ilości sprzętu - ale także dzięki nowym źródłom przychodów - na przykład z umów licencyjnych za dostarczane oprogramowanie.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

Q4 w ubiegłym roku był najlepszym kwartałem? Czy w tym roku będzie podobnie? Jakich wyników możemy oczekiwać?

Obrazek użytkownika Marek Haczyk
Marek Haczyk

Branże fitness cechuje sezonowość sprzedaży co również odzwierciedlone jest w naszych wynikach. Zakładamy, że w tym roku będzie podobnie.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

czy klientem są tylko nowe kluby ? Czy w istniejących lokalizacjach sprzęty są naprawiane czy wymieniane? Jeśli wymieniane to co jaki czas?

Obrazek użytkownika Marek Haczyk
Marek Haczyk

Naszymi Klientami są również nasi dotychczasowi Klienci, którzy zakupili sprzęt do ćwiczeń przed kilkoma laty. W wielu przypadkach ( w zależności od polityki Klienta) zakupiony sprzęt po okresie leasingowym w dosyć krótkim czasie (2-3 lat) wymieniany jest na nowy. Stosujemy również opcję odkupu sprzętu od Klienta , którego jesteśmy producentem.

Obrazek użytkownika Anonim
Arkadiusz

Czy macie jakieś pomysły, aby uratować niski kurs?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Kurs akcji spółki od czasu debiutu utrzymywał się na zadowalającym poziomie. Jego spadek do obecnej wartości podyktowany jest zwykłą reakcja rynku jakiej się spodziewaliśmy. Akcjonariusze, którzy nie chcą lub nie mogą wziąć udziału w emisji starają się wyprzedawać akcje - to powoduje spadek ich wartości. Zakładamy, że nasza praca i wkładane w Olymp wysiłki szybko zaowocują zaufaniem do nas i powrotem do poprzedniej wartości akcji.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

Jak idą zapisy? Czy główny akcjonariusz już się zapisał?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Nie mamy jeszcze informacji ilu akcjonariuszy się zapisało i ile akcji będzie przez nich objęte. W ostatniej puli w ramach której Zarząd zaprasza inwestorów także mamy zainteresowanie akcjami - czekamy na informacje z Giełdy.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy kancelaria Sommerrey&Partners skonwertowała dług na akcje i czy Olymp ma jakieś jeszcze zobowiązania w stosunku do tego podmiotu w związku z jego inwestycją w spółkę?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Wszelkie zobowiązania pożyczkowe z Sommerrey&Partners będą konwertowane na akcje w tej emisji.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

czy finansując zakupy klientów nie bierzecie na siebie za dużo ryzyka? Jak długi okres spłaty przewidujecie?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Branża fitness jest bardzo specyficzna, zwłaszcza w okresie po pandemii Covid-19. Instytucje finansowe bardzo niechętnie finansują zakupy takiego sprzętu. Spółka Olymp utworzyła spółkę zależną (Olymp Finance) zajmującą się finansowaniem zakupów z naszej fabryki - to rozwiązanie praktyczne. Łatwiej jest pozyskać finansowanie z instytucji finansowych na taki podmiot. Nasza spółka bierze na siebie trud obsługi leasingów, dzieli z nami ryzyko - bo nam, funkcjonującym w branży łatwiej jest niż bankom odzyskać sprzęt i znaleźć na niego kolejnego klienta . Uważamy, że ta konstrukcja minimalizuje ryzyka i ułatwia współprace z instytucjami finansowymi.

Obrazek użytkownika Anonim
Rafał R.

Jak dużo zostało nieobjętych praw poboru?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Nie znamy jeszcze tych informacji. Spodziewamy się ich w przyszłym tygodniu.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

Jakie są wasze przewagi? Co was wyróżnia na tle konkurencji?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Podstawową naszą przewagą jest to, że sprzęt produkowany przez Olymp to urządzenia bardzo wysokiej jakości - głównie dzięki zastosowaniu bardzo dobrych i trwałych materiałów oraz dzięki doskonałej biomechanice stanowiącej owoc doświadczeń ponad 50 lat pracy twórcy tej marki. Dodatkowo nie bez znaczenia jest także fakt, że nasz sprzęt powstaje na miejscu w Polsce i jest łatwo i szybko dostępny.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

dlaczego w extreme fitness jesteście tylko jednym z głównych dostawców a nie będziecie wyposażać wszystkich klubów?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

XFF to bardzo dynamicznie rozwijająca się sieć z dużym zapotrzebowaniem na sprzęt. Bezpieczeństwo w biznesie polega na dywersyfikacji w kluczowych obszarach - dla XFF oznacza to przede wszystkim nie uzależnianie się od jednego dostawcy - a dla Olymp to przede wszystkim unikanie uzależniania się od jednego odbiorcy. Staramy się dostarczać nasze produkty do zróżnicowanego grona odbiorców.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Ile klubów jesteście w stanie wyposażyć w kwartał zgodnie z umową z Benefitem?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

To bardziej pytanie do BS - ile klubów potrzebuje. Jeżeli będziemy znali plany klientów z odpowiednim wyprzedzeniem - myślę, że damy radę dostarczyć niezbędny sprzęt. Jak chodzi o możliwości produkcyjne to dążymy do produkowania kilkunastu klubów rocznie.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak długi jest czas amortyzacji maszyny w klubie fitness? Krótko mówiąc, po jakim czasie jesteście znowu potrzebni i macie okazję na sprzedaż w tym samym miejscu temu samemu klientowi?

Obrazek użytkownika Marek Haczyk
Marek Haczyk

Generalnie, jako dostawca utrzymujemy relacje z Klientom w sposób ciągły. Wynika to chociażby z faktu wykonywanych przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych ale również dodatkowych sprzedaży. Zazwyczaj wymiany sprzętu związane sąz okresem leasingowania sprzętu ( w większości 60 m-cy) i w ciągu kolejnych 2-3 lat zapada decyzja o wymianie sprzętu.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Ilu realizacji należy się spodziewać w 4tym kwartale? Jak rozłożone są płatności?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

W czwartym kwartale potwierdzonych mamy 5 realizacji, ale toczą się jeszcze rozmowy o kolejnych - nie wykluczone że zostaną one zrealizowane jeszcze przed końcem roku. Te dostawy które finansowane są zewnętrznymi leasingami rozliczane są w krótkim terminie, tam gdzie Klient finansuje swoje dostawy sam - wszystko zależy od umowy - ale zwykle jest to nie więcej niż 30 dni od dostawy.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

czy pracujecie z medicover?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Spółka wyposażyła kompleksowo 4 kluby należące do Medicover. Oczywiście liczymy na to, że to nie koniec i będziemy starali się być dostawcą sprzętu także w kolejnych realizacjach.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

jakie jest główne wyzwanie biznesowe stojące przed firma?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Najważniejsze wyzwania pokrywają się częściowo z celami emisji - to zwiększenie mocy produkcyjnych i poprawa efektywności, a co za tym idzie zmniejszenie technicznego kosztu wytworzenia, zwiększenie dostępności sprzętu na magazynie w fabryce oraz pozyskiwanie nowych rynków zbytu.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy mogę prosić o informację ws. polityki dywidendowej spółki?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Spółka w tej chwili koncentruje się przede wszystkim na bardzo dynamicznym rozwoju - z jednej strony zwiększamy sprzedaż, z drugiej modernizujemy zakład produkcyjny i budujemy stany magazynowe. Planujemy też ekspansję za granicę. Na ten moment staramy się reinwestować wolne środki. Nie można jednak wykluczyć, że kiedy pojawią się większe zyski, akcjonariusze podejmą decyzję o wypłacie dywidendy.

Obrazek użytkownika Anonim
Tomek

Co jeśli nie uda się uzyskać z emisji zakładanej kwoty 11 mln zł?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Środki pozyskiwane w ramach emisji przeznaczone są na kilka celów wskazanych w memorandum - ich kolejność powiązana jest z priorytetami - jeżeli środków będzie mniej, będziemy rewidowali plany w zakresie tego ile środków przeznaczyć na poszczególne cele. Bierzemy też pod uwagę rezygnację z tych, które maja najniższy priorytet.

Obrazek użytkownika Anonim
A

w jaki sposób zamierzacie zwiększyć przychody w najbliższych kwartałach i co będzie miało największy wpływ na wynik roczny?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

W pierwszej kolejności realizujemy zawarte umowy, które komunikowaliśmy. Staramy się optymalnie planować produkcję mając z tyłu głowy, że jednym z celów jest także budowanie magazynu aby spółka była gotowa także na szybkie i niespodziewane dostawy do klientów B2B oraz sprawną realizacje zamówień B2C. Spółka podjęła też szereg działań zmierzających do pozyskania klientów poza granicami Polski.

Obrazek użytkownika Anonim
Michał

Czy sprzęt który planujecie sprzedać jest produkowany tylko i wyłącznie przez Olymp, czy zlecane są jakieś usługi innym podmiotom?

Obrazek użytkownika Marek Haczyk
Marek Haczyk

Sprzęt siłowy sprzedawany pod marką OLYMP produkowany jest w naszej fabryce. Oczywiście dbając o optymalizacje technicznego kosztu wytworzenia, niektóre procesy ( np. śrutowanie elementów, galwanizowanie itp.) realizowane są w kooperacji.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak idzie oferta akcji i kiedy się kończy? Jesteście zadowoleni?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Zarząd nie otrzymał jeszcze informacji ilu akcjonariuszy wzięło udział w emisji i w na ile akcji się Ci akcjonariusze zapisali - zakładamy, że ta informacja pojawi się w Spółce w przyszłym tygodniu - potem swoje 5 minut ma jeszcze zarząd. Zaprosiliśmy kilku inwestorów do zaangażowania się kapitałowego w spółkę. Zainteresowanie ofertą napawa nas dużym optymizmem.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Od kilku kwartałów Wasz klient, Benefit Systems, rozwija się bardzo mocno, co ma też odzwierciedlenie w wycenie. Czy Wasza umowa też daje taki potencjał spółce Olymp?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Benefit Systems jako duży gracz na tym rynku jest oczywiście bardzo istotnym klientem i trzymamy kciuki za jego dynamiczny rozwój. Nasza umowa, którą komunikowaliśmy jest realizowana - w tym roku zrealizowaliśmy już dwie dostawy i przynajmniej jeszcze jedna zostanie zrealizowana. Trzymamy kciuki za dalszy dynamiczny rozwój BS i liczymy na to że będziemy w tym rozwoju aktywnie uczestniczyć.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy macie jakieś pomysły na kilkukrotne przeskalowanie biznesu i dynamiczny wzrost?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Oczywiście nieustannie pracujemy nad tym aby biznes rósł - realizujemy to dzięki sprzedaży sprzętu marki Olymp, ale szybkie skalowanie zapewnić nam może także kooperacja z Core Health&Fitness - producenta doskonałego sprzętu cardio, którego jesteśmy dystrybutorem. Tak jak wspominałam pracujemy też nad usługami elektronicznymi i nową aplikacją - to kolejny łatwo skalowany strumień przychodów. Dodatkowo rozwija się nam bardzo współpraca z kilkoma polskimi producentami, których produkty uzupełniają naszą ofertę. Jeżeli dołożymy do tego ekspansję na zachodzie Europy - łatwo sobie wyobrazić skalowalność przychodów.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak zabezpieczone są umowy z klientami, skoro jesteście też stroną finansującą, a sprzęt jest w posiadaniu klienta?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Finansowanie zakupów odbywa się na zasadzie leasingu operacyjnego - to oznacza, że aż do całkowitej spłaty sprzęt pozostaje własnością finansującego. Dbamy też o to aby wartość rezydualna sprzętu była zawsze wyższa niż pozostała do zapłaty kwota wynikająca z harmonogramu umowy leasingowej. Spółka zabezpiecza się też prawnie - są to poręczenia oraz oświadczenia o poddaniu się egzekucji co do wydania i zapłaty. Kontrakty serwisowe powiązane z leasingiem pozwalają nam na bieżące monitorowanie stanu technicznego sprzętu, jego kompletności i miejsca położenia. Przedmiot leasingu podlega też ubezpieczeniu. Z punktu widzenia Olymp bezpieczeństwo zapewnia też to, że tylko część dostaw finansowana jest naszym własnym leasingiem - mamy też klientów płacących gotówką lub finansowanych zewnętrznymi, nie powiązanymi z nami leasingami.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy myślicie o rozszerzaniu swojej oferty? Jeśli tak to w jaki sposób, w jakich obszarach?

Obrazek użytkownika Marek Haczyk
Marek Haczyk

W pierwszym kroku planujemy rozszerzenie naszej oferty poprzez dodanie elektronicznych modułów do produkowanych przez nas przyrządów do ćwiczeń ułatwiających wykonywanie ćwiczeń na naszych urządzeniach ( np. ilości powtórzeń, częstotliwości, ciężarze itp.). Oczywiście dalej będziemy rozwijać gamę oferowanych przez nas maszyn z linii OLYMP NEW GENERATION

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Skoro planujecie się rozwijać to dług jest potrzebny, więc dlaczego w celach emisji jest spłata długu?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Zgodzę się, że do rozwoju potrzebne jest finansowanie - ale nie zawsze musimy się finansować długiem. Spółce zależy przede wszystkim na zmianie źródeł finansowania i odejście od stosunkowo drogich pożyczek prywatnych, poprawie jakości bilansu a co za tym idzie skorzystaniu z możliwości finansowania się w bankach dużo tańszym pieniądzem.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Na jak długo jest umowa z Benefit i jaki procent przychodów będzie stanowić w 2024 r.?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Większość umów ramowych określa kluczowe parametry współpracy, ale nie przesądza wielkości zamówień z tak dużym wyprzedzeniem - oczywiście rozmawiamy z Klientami o ich planach, ale dopóki nie wpłynie do spółki konkretne zamówienie - nie wiemy ile dostaw będziemy realizowali - tym samym nie wiemy jaką część przychodów zrealizujemy z konkretnym odbiorcą. Staramy się dostarczać jak najwięcej sprzętu do każdego z Klientów.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy w tym roku spodziewacie się jeszcze jakichś przychodów z realizacji aktualnych umów na wyposażenie klubów?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Tak, podobnie jak w poprzednich latach 4 kwartał to czas największej sprzedaży, a tym samym najwyższych przychodów.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy staracie się o certyfikat TUV

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Spółka kończy proces certyfikacji maszyn - jest to o tyle żmudne zadanie, że wymaga indywidualnego podejścia do każdego urządzenia i czasami drobnych zmian konstrukcyjnych narzucanych przez audytora. To zajmuje oczywiście czas. Jesteśmy jednak na dobrej drodze by ten proces zakończyć z sukcesem.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Jak wygląda obecnie presja związana z kosztami, mam na myśli koszty pracownicze i koszty związane z surowcami?

Obrazek użytkownika Marek Haczyk
Marek Haczyk

Koszty związane z zakupami materiałów do produkcji, staramy się minimalizować poprzez ich optymalizację w procesie jednorazowych zakupów jak również wszędzie tam gdzie to możliwe realizację zakupów bezpośrednio u wytwórcy (z pominięciem pośredników). Co do kosztów pracowniczych, będziemy z uwagą obserwować kolejne komunikaty, które z pewnością będą pojawiać się w przestrzeni publicznej w najbliższym czasie.

Obrazek użytkownika Anonim
Inwestor

Plany sprzedażowe są bardzo ambitne. Współpracujecie z dużymi sieciami. Co dziś jest większym ograniczeniem - wąskim gardłem rozwoju? Sprzedaż (otwieranie nowych klubów przez te firmy) czy produkcja (moce produkcyjne)?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Największym ograniczeniem w branży jest kłopot z finansowaniem zakupów - jak wspominałam instytucje finansowe niechętnie angażują się w zakupy dla tej branży - wychodzimy naprzeciw i proponujemy finansowanie w ramach Olymp Finance - oczywiście nasze zasoby mają pewne ograniczenia, nad którymi pracujemy. Wierzymy, że zwiększenie dostępności środków na ten cel może istotnie wpłynąć na wielkość sprzedaży.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy OLYMP rozważa wdrożenie technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR) lub sztucznej inteligencji (AI) w swoich maszynach, aby dostarczyć bardziej spersonalizowane doświadczenia treningowe dla użytkowników? Jak te technologie mogą wpłynąć na koszty produkcji i czy planujecie wprowadzenie nowego segmentu cenowego dla produktów wykorzystujących te rozwiązania?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Prowadzimy w spółce prace badawczo rozwojowe a wśród nich także takie, gdzie angażujemy zarówno AI jak i AR. Mamy świadomość, że dla części klientów ćwiczenia w rozszerzonej rzeczywistości będą bardziej atrakcyjne niż klasyczny klub fitness - mamy na to pewne pomysły - których nie chce na razie zdradzać. Jak chodzi zaś o AI - to element aplikacji nad która teraz pracujemy. Docelowo chcemy zaangażować sztuczną inteligencję w prowadzenie klientów przez ćwiczenia i rozwój fizyczny jako wsparcie treningów z realnym instruktorem lub zamiast niego.

Obrazek użytkownika Anonim
Maciek

Jak wielu pracownikowi zatrudnia spółka?
Jak wielu współpracowników jest na kontraktach?

Obrazek użytkownika Marek Haczyk
Marek Haczyk

Spółka na stałe zatrudnia około dwudziestu Pracowników. W zależności od potrzeb ( szczególnie w obszarze produkcji) liczba Pracowników w tym obszarze dostosowywana jest do bieżących potrzeb.

Obrazek użytkownika Anonim
Gość

Czy toczą się obecnie jakieś rozmowy z kolejnymi sieciami/klubami, które mogłyby zaowocować jakimiś istotnymi umowami jeszcze w tym roku?

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Spółka nieustannie zabiega o nowych klientów i prowadzi szereg rozmów - zarówno z dużymi graczami jak i z mniejszymi podmiotami, czasami nawet start-up'ami. Nie da się wykluczyć, że któreś z tych rozmów zaowocują podpisaniem wartościowej i istotnej dla spółki umowy - jeżeli takie się pojawią, będziemy z pewnością informowali naszych akcjonariuszy.

Obrazek użytkownika Sylwia Czepiżak
Sylwia Czepiżak

Dziękujemy za liczne pytania i udział w czacie inwestorskim. Więcej informacji o spółce oraz trwającej emisji akcji znajdziecie Państwo w dokumentach ofertowych dostępnych na stronie https://www.dminc.pl/oferta-publiczna/olymp-memorandum/ W przypadku dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu!

Zostaw swój e-mail: przypomnimy Ci o zbliżającym się czacie, na kilka minut przed jego rozpoczęciem

Śledź Strefę Inwestorów w Google News

Sprawdź więcej artykułów i analiz

Więcej praktycznej wiedzy o inwestowaniu na giełdzie, takiej jak analizy, artykuły, czy portfele edukacyjne, znajdziesz w części premium serwisu StrefaInwestorow.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej.